Daar ben ik weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rinus kreeft - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rinus kreeft - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer

Door: Rinus Kreeft

Blijf op de hoogte en volg rinus

04 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

We schrijven 7mei 2013,op de 6e dag van mijn wandeltocht naar Santiago de Compostela moest ik door een stomme blessure opgeven . Precies een jaar later ga ik het weer proberen om op de plaats van bestemming te komen.
Ik vertrek op 6 mei ,eerst met het vliegtuig naar Bilbao en vandaar met een boemeltreintje terug naar Deba ,de plaats waar ik vorig jaar gestopt ben .
Als het deze keer wel mag lukken dan kom ik omstreeks 10 juli aan in Santiago waar ik opgewacht wordt door mijn meissie en samen lopen we daarna nog ongeveer 90 km,'s naar Finnistere en Muxia het z.g.n einde van de wereld.
Ik hoop dat ik jullie weer mag lastig vallen met mijn verhalen en hoop op weer een heleboel reactie,s

  • 04 Januari 2014 - 23:08

    Francis:

    Lieverd, we gaan je natuurlijk weer volgen en duimen dat je het nu wel lukt xx

  • 05 Januari 2014 - 09:12

    Sylvia Meijer:

    Rinus super hoor ik weet zeker dat het je gaat lukken de wil is te groot om te mislukken ik ga je nog heel vaak zien voordat je gaat maar wens je nu al super veel succes.
    dikke pakkerd de meijers

  • 05 Januari 2014 - 09:49

    Muffie:

    Hey Rinus....
    Ik ga je weer volgen hoor :-) toi toi toi

  • 05 Januari 2014 - 19:44

    Nico En Ria:

    Natuurlijk gaat het lukken, en wat leuk dat Ingrid ook gaat lopen, helemaal top

  • 05 Januari 2014 - 22:38

    Brigitte Appelman:

    Hoi Rinus,
    Ik wens je heel veel succes en loopplezier toe.
    En dit keer gaat het wel lukken natuurlijk.

  • 06 Januari 2014 - 08:23

    Mike Silva:

    Buena suerte Amigo

  • 06 Januari 2014 - 09:19

    Ton:

    Fijne gozer,

    Klasse dat je weer de draad gaat oppakken, dat is karakter. Bedenk wel dat je iedere nacht weer onder je bed zult moeten kijken......

    Alvast heel veel succes met de voorbereiding

    Ton

  • 06 Januari 2014 - 19:33

    Henk En Ria Keyser Texel:

    Hallo Rinus

    Natuurlijk gaan we jou weer volgen en steek ik weer een kaarsje voor je op.
    Helaas is 2014 voor ons slecht begonnen want mijn zus is 27-12 overleden en op Oudejaarsdag is ze gecremeerd.Heel verdrietig allemaal.
    Terwijl ik dit schrijf ben ik ook nog jarig maar vier het deze keer maar niet.
    We zetten de datum op onze kalender Rinus en gaan voor je duimen dat het deze keer zeker gaat lukken.
    Groet van de Texelaars Henk en Ria

  • 06 Januari 2014 - 21:34

    Jörgen:

    Hoi Rinus,

    Mooi dat je weer gaat. Je hebt ervan geproefd en wil het afmaken, iets dat je zeker gaat lukken!!
    Ik ga je volgen en geniet weer van je schrijfsels.

    Groetjes Xx

  • 07 Januari 2014 - 12:35

    Rins:

    Wat een enig avontuur op weer naar uit te kijken en wat romantisch dat je met Ing die laatste 90km gaat lopen: ~echt~ cool!

    Vast heel veel voorpret gewenst :)

  • 21 Januari 2014 - 15:40

    Jan Sander:

    he ouwe reus dit wordt een makkie klein stukje recht door en dan sta je al in Santiago en dan nog even naar de kust , o ja moet je die grind tegel nog mee???? moet je hem nog wel zelf even ophalen, haha
    heel veel succes en we gaan je volgen gr jan en jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rinus

Ik ga op 30 april van start van uit het plaatsje Dax (frankrijk) om de camino te wandelen. Ik ga proberen om elke dag een stukje te schrijven om zo het thuisfront (familie/vrienden en kennissen)op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 23223

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 10 Juni 2014

Camino 2

30 April 2013 - 10 Juni 2013

de camino

Landen bezocht: