Trainen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rinus kreeft - WaarBenJij.nu Trainen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rinus kreeft - WaarBenJij.nu

Trainen

Blijf op de hoogte en volg rinus

16 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag 16jan 2014, de eerste kilometers zitten er weer op , IJmuiden/Zandvoort heen en terug over het strand en door de duinen in de stromende regen.
Trainen met volle bepakking is toch wel weer wat anders als gewoon wandelen
Samen met Bobby genieten van de weidsheid ,het hele strand voor ons zelf(dankzij het mooie weer).
Na drie en half uur weer terug bij de auto helemaal doorweekt,verkeerde regenjas mee,aldoende leert men en op de camino schijnt het ook wel eens te regenen,ik denk altijd maar,het meeste valt ernaast.

• 16 Januari 2014 - 16:21

Sabrina Kreeft:

Wauw...lijkt mij inderdaad héérlijk zo alleen met Bobby. Maar wat n rót weer joh! Bikkel!!
    Nog n keertje naar mij toe lopen?? x

• 16 Januari 2014 - 17:20

Monique Berlemon:

Misschien eens samen een lange wandeling maken? En weer eens de laatste 14 jaar bijpraten? :-)

• 17 Januari 2014 - 07:43

Sylvia:

He Buurman knap gedaan maaaaaare misschien toch tijd voor een kleine investering voordat de tocht begint ( regenjack )
    x Syl

• 17 Januari 2014 - 11:17

Rinske:

... Had Bobby ~wel~ zijn goeie regenjasje aan? 8-))))
    "A man and his dog" die de elementen bevechten: spul waar romans over geschreven zijn (altijd met een Happy Ending) !!
    Veel succes!
    xx Rins

• 21 Januari 2014 - 08:33

Atse :

De eerste stapjes zijn moeilijk, maar blijf oefenen en je zult je einddoel bereiken.
    Beste Rinus we wensen je veel succes met deze 2e poging en we gaan je met belangstelling volgen.
    Groeten Gerda en Atse

• 21 Januari 2014 - 08:33

Atse :

Groeten Gerda en Atse

rinus

Ik ga op 30 april van start van uit het plaatsje Dax (frankrijk) om de camino te wandelen. Ik ga proberen om elke dag een stukje te schrijven om zo het thuisfront (familie/vrienden en kennissen)op de hoogte te houden.

Actief sinds 11 Maart 2013